Hjælp søges til umulig opgave
Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 23-06-02 11:51

Som skrevet i subject er dette en umulig opgave, men den slags lader ikke
altid til at standse hverken viden eller hjælpsomhed i denne ng, så jeg
prøver lykken alligevel.

Jeg er ude efter titel og kunstner bag et nummer, som jeg _intet_ kan huske
fra! (En umulig opgave!) Nummeret blev spillet en del i radioen - formentlig
P3 - i foråret 2000. Teksten er på engelsk, kunstneren er en kvinde, og hun
er ikke dansk. Jeg er forholdsvis sikker på, at der ikke er tale om en
gruppe med en kvindelig forsanger, men om en solist. Jeg kan intet konkret
huske af teksten, men den var humoristisk/ironisk; der er vist endda tale om
et særdeles selvironisk omkvæd. Det er alt, hvad min hukommelse kan vriste
fra sig; nogle bud?

På forhånd tak; Camilla Hæstrup

Fra : Chris

Dato : 23-06-02 11:59

On Sun, 23 Jun 2002 12:50:38 +0200, "Camilla Hæstrup"
<camilla@_FJERN_londahl.dk> wrote:

> [...]
>et særdeles selvironisk omkvæd. Det er alt, hvad min hukommelse kan vriste

Hvilken genre? Rock, rap, house eller...?

Chris

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 23-06-02 12:34

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

> Hvilken genre? Rock, rap, house eller...?
>
> Chris

Genren må vel nærmest betegnes som pop - hvad det så end er. Et forholdsvist
stille nummer, der i min bevidsthed levede meget på teksten. Pop lidt i
retning af Shania (?) Twain (det var ikke hende)eller Alanis Morissette
eller dem der med "Breakfast at Tiffanies". Som skrevet før; min hukommelse
vil ikke rigtigt samarbejde omkring det her.

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Gizmoduck

Dato : 23-06-02 19:32

> [...]

>et særdeles selvironisk omkvæd. Det er alt, hvad min hukommelse kan vriste

selvironisk?

Hanah - Hollywood lie?

hm den er vidst fra 2001, men kan det være den alligevel? det er
svensk popmusik, ikke noget specielt rent musikalsk, men en udmærket
teksk

--

Gizmoduck

"I heard if you play the WindowsME-cd backwards, you get a satanic
message."
"That's nothing, if you play it forward, it installs WindowsME"

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 24-06-02 01:18

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

> [...]
>
> hm den er vidst fra 2001, men kan det være den alligevel? det er
> svensk popmusik, ikke noget specielt rent musikalsk, men en udmærket

Fandt en stump af omtalte nummer på hendes hjemmeside, og det er desværre
ikke den, but thanks for playing.

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 25-06-02 12:42

> [...]
om
> et særdeles selvironisk omkvæd. Det er alt, hvad min hukommelse kan vriste

Omkvædet på denne kunne måske godt opfattes som ironisk?

Meredith Brooks - Bitch

/Morten

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 01:24

> [...]

>et særdeles selvironisk omkvæd. Det er alt, hvad min hukommelse kan vriste

Natalie Imbruglia?

-breiler