Datakabel problem på en 6310
Fra : Rune Zimmermann

Dato : 23-06-02 10:57

Hej NG!

Jeg har et problem med en 6310, som jeg skal benytte som modem til en
bærbar via datakabel.
Pc'en påstår at jeg ikke har sluttet den til, men hvis jeg sætter en
anden tlf. til (en 6310i) så snakker de fint sammen.
Når jeg sætter kablet i telefonen, kommer der en fin besked på
telefon-skærmen om at der er tilsluttet tilbehør.
Jeg har prøvet at gendanne fabriksindstillinger på tlf. men det hjalp
ikke..

Nogen ideer?

Mvh.

Rune Zimmermann

Fra : danscher

Dato : 24-06-02 10:17

[SNIP]
> Pc'en påstår at jeg ikke har sluttet den til, men hvis jeg sætter en
> anden tlf. til (en 6310i) så snakker de fint sammen.
[SNIP]
> Nogen ideer?

Ja, jeg havde det samme problem med en 6310, det viste sig at det software
som Nokia havde leveret med (CD-rom) ikke kunne finde 6310'eren(!!).
Utroligt at sælge en telefon med noget for den ubrueligt software. Jeg
hentede den nyeste version af data suite hos Nokia, og så virkede det.

--Morten

Fra : KSK

Dato : 25-06-02 15:54

> Utroligt at sælge en telefon med noget for den ubrueligt software. Jeg
> hentede den nyeste version af data suite hos Nokia, og så virkede det.

nå det ved jeg nu ikke med det lort nokia send på gaden, så er det da det
mindst problem at software ikke virker ,, lort firma

KsK