Shadowbane
Fra : SonofonoS

Dato : 23-06-02 09:08

Nu kommer tidernes bedste mmorpg jo snart og så var det lige jeg ville høre
om der var nogle interesserede. Indtil videre er vi 2(!) og mangler
selvfølglig en del flere medlemmer. Hvis der er nogen der kunne tænke sig at
være med i en dansk by med storhedsvanvid og hang til berømmelse så skriv
endelig. :)
Vi vil også gerne høre fra nogen som evt. er med i BETA-testen lige nu.
Håber selv at komme med næste gang der bliver udtaget folk...

Hvis dette har fanget nogen så svar endelig. Vi kan ikke blive for mange...

SonofonoS

Fra : Devast8or

Dato : 23-06-02 19:07

Hmm, jeg kiggede lidt (well, meget) på www.shadowbane.com og det ser jo ud
som et ret godt spil. En ting kunne jeg dog ikke finde noget info om:
hvordan styres det (det jeg mener er, er det første person eller
tredjeperson)? hvis du ved det må du meget gerne lige skrive her, da det vil
have ret stor indflydelse på om det er et spil jeg vil overveje. Men hvis
jeg begynder at spille det kan det da godt være at jeg ville deltage i Jeres
'projekt'.

BTW. du skriver at det snart udkommer. Hvornår er snart? Jeg kunne finde
noget på hjemmesiden.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : SonofonoS

Dato : 23-06-02 22:46

> [...]
Jeres
> 'projekt'.
>
> BTW. du skriver at det snart udkommer. Hvornår er snart? Jeg kunne finde

Jeg mener at man selv kan vælge hvordan synsvinklen skal være. Det vil sige
at man kan rotere og flytte kameraet 360° og zoome helt ind i hovedet, hvis
man vil det, så det bliver 1. person.

Med hensyn til udgivelsesdatoen så starter de vidst den sidste beta-test
engang i slutningen af august. Den kommer nok til at køre i en eller to
måneder, og så kommer spillet jo snart... :) Engang til efteråret. Men så
har man jo også noget at få de lange vinteraftener til at gå med! Det bliver
man jo også nødt til når de regner med at belejringer af en by, kan komme
til at vare flere døgn!!!

SonofonoS

Fra : Devast8or

Dato : 24-06-02 09:27

> [...]
sige
> at man kan rotere og flytte kameraet 360° og zoome helt ind i hovedet,

Lyder godt, jeg er nemlig ikke specielt vild med 1. person :)

> [...]
bliver
> man jo også nødt til når de regner med at belejringer af en by, kan komme

Ok. Jeg har lige meldt mig som betatester, så må vi se hvad der sker.

> SonofonoS

Devast8or

--
Spamfilter activated