Reservedele passer ikke?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 23-06-02 03:31

Hej !
Jeg har en god bekendt der har købt en del reservedele til sin Puch Maxi
kickstarter model hos Fa. T.Hansen i Middelfart.
Han påstår at de fleste dele han køber ikke passer men skal tilpasse
bagefter - f.eks. købte han et baghjul hvor at han troede at akslen fulgte
med, men det gjorde den ikke, og da han så fik eftersendt en der ovre fra
var den for tyk, og skulle have fræset noget af, før at den passede.
Hvis det er rigtigt, hvor kan man så købe reservedele som passer?

Med venlig hilsen
Ove.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 23-06-02 09:35