Forsikring
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 22-06-02 23:42

Hvor finder jeg den billigste knallertforsikring til en Yamaha FS-1 fra 79,
DXmodel, utunet, 4gears? Jeg er 16 år og 3 mdr, bor i 9380 (dvs.
Aalborgområdet)

Gider ikke give 917 kr, som er det nuværende tilbud jeg har kunnet finde
(917 kr/ år).

--
//Troels Plougmann Olsen
Feel free to contact me:

Fra : hynke007

Dato : 23-06-02 08:44

".: [d33p blu3] :." skrev d. 22-06-02 23:42 dette indlæg :
> [...]
> Aalborgområdet)
>
> Gider ikke give 917 kr, som er det nuværende tilbud jeg har kunnet

hejsa. prøv at kontakte Topdanmark eller Østifterne...

http://www.kandu.dk/

Fra : Allan Riise

Dato : 23-06-02 09:28

hynke007 <hynke007.news@kandu.dk> scribbled:
> fra 79,

> finde
>>
> hejsa. prøv at kontakte Topdanmark eller Østifterne...
Tryg 620.- pr. år...

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 23-06-02 17:12

> Tryg 620.- pr. år...

Er Tryg ikke underlagt den 43% store stigning her pr. 1. juli?

//Troels

Fra : Thomas B

Dato : 23-06-02 17:23

".: [d33p blu3] :." <puttitat@NOSPAM.adslhome.dk> wrote in message

> Er Tryg ikke underlagt den 43% store stigning her pr. 1. juli?
>
> //Troels

Det er alle forsikringer..det er på grund af den nye lov.som betyder støre
udbetalinger ved person skader.
Som igen betyder prisstigninger på ansvars forsikringer.

mvh. Thomas