Peter Bjerre Rosa wrote:
> Schultz Consult - [René Madsen] skrev:
>
>
>>Send en klage til din udbyder og skriv hvor når det begyndte
>>og hvor mange de ca. sender og hvor ofte dette sker.
>
>
> Skal man så også sende en klage til Post Danmark, hvis man får
> ubehagelige breve?
Nej, det er fordi det er beskeder der bliver sendt over mobiltelefonder,
at jeg vil gribe det an på den måde... Du får også samme besked fra
politiet, hvis du ringer og høre hvad du skal gøre...
En lille hypotetisk historie.
X bliver gentagendegang chikaneret via SMS beskeder. X notere hvornår
disse beskeder bliver sendt og gerne, hvilket indhold disse har. Og i
særdeleshed, hvilket nr. disse beskeder bliver sendt fra.
X sender så en klage til TDC som er X'es mobiltelefon udbyder. Denne
klage indholder dokumentationen og et brev, hvori der står noget om at X
føler sig krænket osv.
TDC kan så klage til andre udbydere, hvis det ikke er en af deres egne
kunder. TDC og eller de andre udbydere vil så sikkert sende en
henstilling til ejerne af de givne numre. Om at de skal stoppe deres
beskeder, ellers vil en fortsat sendelse af disse beskeder resultere i
lukning af deres nr.
Man kan så slutte af med at få et polititelhold.
Det er nogenlunde sådan jeg vil gribe det an. Det er den fremgangsmåde
man blive bedt om fra Tele2's side at bruge.
--
Med venlig hilsen
René Madsen --- reneZZXQ@schultzconsult.com remove ZZXQ
Schultz Consult ---
http://www.schultzconsult.com
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45