Nyt om MacSoup
Fra : hanne hertzog

Dato : 22-06-02 21:46

Nu lykkedes det mig at få MacSoup til at hente indlæg. Det var iorden,
så snart jeg havde slettet den mail der lå til afsendelse i poskassen.
Nu må jeg så se om det lykkes at sende noget ind her til groupen:_)

Hilsen hanne

Fra : Pelle Hede

Dato : 22-06-02 21:52

(hanne hertzog) wrote:

> Nu må jeg så se om det lykkes at sende noget ind her til groupen:_)

Tillykke! Det virker jo

Pelle

Fra : Storm

Dato : 22-06-02 22:10

hanne hertzog <hanne.hertzog@get2net.dk> wrote:

> Nu lykkedes det mig at få MacSoup til at hente indlæg. Det var iorden,
> så snart jeg havde slettet den mail der lå til afsendelse i poskassen.
> Nu må jeg så se om det lykkes at sende noget ind her til groupen:_)

Og du har ikke ændret smtpserver.get2net.dk til news.get2net.dk?
Hvis ikke er det så fordi du vil bruge MacSoup til almindelig mail også?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Zorilla

Dato : 23-06-02 08:59

"Storm" <Ninzen@ofir.dk> wrote in message

> Og du har ikke ændret smtpserver.get2net.dk til news.get2net.dk?
> Hvis ikke er det så fordi du vil bruge MacSoup til almindelig mail også?
>
> --

Hvornår kommer MacSoup til OS X? Det ku' hellere tænke mig at vide !

Peter

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 23-06-02 09:29

On 23/06/02 9:59, in article FdfR8.81735$N46.2243236@news010.worldonline.dk,
"Zorilla" <zorillaFJERN_DETTE@mac.com> wrote:

> "Storm" <Ninzen@ofir.dk> wrote in message

> Hvornår kommer MacSoup til OS X? Det ku' hellere tænke mig at vide !
>
> Peter

Med den popularitet, som macSoup har herinde, er det vel snarere et
spørgsmål om, hvornår Mac OS X kommer til MacSoup?! )

Mvh. Poul

Fra : Storm

Dato : 23-06-02 22:05

Poul Skovmand Thingholm <skovmand@apples.post> wrote:

> Med den popularitet, som macSoup har herinde, er det vel snarere et
> spørgsmål om, hvornår Mac OS X kommer til MacSoup?! )

Ville det ikke være et oplagt experiment for nogle af de
programeringskyndige - simpelthen at give Stefan et nap.

Hvis man kan den slags skulle det vel ikke være så svært, og han trænger
åbenbart til en hånd.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 23-06-02 10:27

Ninzen@ofir.dk writes:

>Og du har ikke ændret smtpserver.get2net.dk til news.get2net.dk?
>Hvis ikke er det så fordi du vil bruge MacSoup til almindelig mail også?
>
>--
>Venlig hilsen Nina Storm

Det er lige præcis det. Jeg kan ikke få den til at fungere, hvis jeg vil
sende en privat mail. Nå men pyt med det

Hilsen Hanne

Jeg kan ikke huske, hvem der lige nævte det med mailen . Det var altså der
hunden lå begravet.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-06-02 10:55

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
>
> Hilsen Hanne
>
> Jeg kan ikke huske, hvem der lige nævte det med mailen . Det var altså der

Hanne du skal KUN bruge MacSOUP til tekst news og INTET andet. Brug et
rigtigt mail program til mail.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-06-02 11:47

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> [...]

Gennem hvilken ISP kobler du op?
Hvilken afsenderadresse benytter du?
Til hvilket domaine forsoeger du at sender?
Er den benyttede smtp server obverhovedet online?

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 23-06-02 20:23

spam@reippuert.dk writes:

>Gennem hvilken ISP kobler du op?
>Hvilken afsenderadresse benytter du?
>Til hvilket domaine forsoeger du at sender?
>Er den benyttede smtp server obverhovedet online?
>
>--
>Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:131382336>
>
>Lejlighed søges i KBH Besides, if you can't get a decent
>kernal panic or two in a month, what's the point of living?

Kære allsammen,
Som jeg har meddelt, så fungere det nu. Jeg kan ikke sende mail privat,
men det er egentlig ligegyldigt, så det bruger jeg ikke mere tid på. Nu
ved jeg, hvad fejlen var, nemlig at der lå en privat mail i postkassen til
afsendelse og at det var den der lavede problemmet.

Tak for hjælpen til jer allesammen)

Bedste hilsen Hanne