Hvilken operatør hører 29xxxxxx og 27xxxxx~
Fra : Morten Simonsen

Dato : 22-06-02 21:13

Hejsa

Hvis en person har nummer 27xxxxxx hvilken operatør har han som regel så ?

og:
Hvis en person har nummer 29xxxxxx hvilken operatør har han som regel så ?

MVH Morten

Fra : Peter Binderup

Dato : 22-06-02 21:42

Hvilket som helst selskab, i og med at man kan flytte nummer med til andre selskaber end det hvor man er oprettet...

/Peter

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 22:23

Fra : Morten Simonsen

Dato : 22-06-02 22:23

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> wrote in message

> Da der er nummerportabilitet kan de tilhøre hvem som helst.

Ja, og af samme grund skriver jeg "som regel" ... dvs. hvilken operatør
opretter numrene ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-06-02 02:53

Morten Simonsen skrev:

>Ja, og af samme grund skriver jeg "som regel" ... dvs. hvilken operatør
>opretter numrene ?

Tag et kig forbi www.tst.dk - og søg på nummerserier.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Ole Olsen

Dato : 23-06-02 09:50

De er ihvertfald lavet af tdc-mob

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-06-02 22:46

Hej

"Morten Simonsen" <post@simonsen.mail.dk> wrote:
>Hvis en person har nummer 27xxxxxx hvilken operatør har han som regel så ?
>og:Hvis en person har nummer 29xxxxxx hvilken operatør har han som regel så ?

Med forbehold for nummerportabilitet, så er 2972 numre Telmore, og 27
numre Mobilix/Orange.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Heidi

Dato : 23-06-02 22:05

Morten Simonsen wrote:
> Hejsa
>
> og:
> Hvis en person har nummer 29xxxxxx hvilken operatør har han som regel
> så ?

Jeg fik lavet et 29-nummer for et år siden, og det var gennem
Debitel.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Malene Overgaard

Dato : 24-06-02 08:44

On Sun, 23 Jun 2002 23:05:00 +0200, "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk>
wrote:

>Jeg fik lavet et 29-nummer for et år siden, og det var gennem
>Debitel.

Og jeg har haft et 29-nummer hos TDC.

Malene

Fra : SteF

Dato : 28-06-02 20:15

Der er ikke nogen form for system i det mere efter at der er kommet
nummerportabilitet.

Det er det samme med fast net telefoner.

Før i tiden så var 66xxxxxx odense området.

Hvis jeg så i dag skulle flytte så kan jeg tage det med mig til Ålborg hvis
jeg skulle derop og bo.

SteF

Fra : --Tojo--

Dato : 06-07-02 07:58

"SteF" <steffen_hesselager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er ikke nogen form for system i det mere efter at der er kommet
> nummerportabilitet.

Jo noget er der 29xxxxxx hører til TDC men de har opdelkt 29YYxxxxx til
Debitel oh telmore