pis så døede min 8310'er
Fra : Janner

Dato : 22-06-02 20:34

Den blev lidt fugtig i en jakkelomme under en mc tur , så bagefter ville den
slet ikke tænde (lå på radiatoren 1 time) ... Så røg den i opladeren så nu
lyser 4 af dioderne i tastaturet konstant ... Det er der eneste liv der er
iden ... øv..... Hvordan plejer Nokia service centre at takle den slags ...
Kan de nægte at lave den pga. lidt fugt eller hvad ?

/Janner

Fra : Cassandra

Dato : 22-06-02 20:55

> iden ... øv..... Hvordan plejer Nokia service centre at takle den slags
> Kan de nægte at lave den pga. lidt fugt eller hvad ?

Ja.

Mvh
"C@ss"

Fra : Tinky Winky

Dato : 22-06-02 22:34

> [...]
> iden ... øv..... Hvordan plejer Nokia service centre at takle den slags
> Kan de nægte at lave den pga. lidt fugt eller hvad ?

Det er vist sådan de fleste Nokia'er dør.

Iflg. test skulle Ericsson være bedst til at håndtere fugt. Men det var vist
en svensk test...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-06-02 23:01

Vil du sælge den?

Fra : helloo.dk

Dato : 23-06-02 07:14

Prøv at gå til Nokia Centeret og hør.. Hvis de nægter at se på den skulle du
tage og prøve at kikke lidt på den nermeste Unlocker der er i din landsdel.
Måske kan han/hun redde den for dig! Godt råd.. hold dig til de store
unlockkere..

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garenti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner

Fra : Brian Fisker

Dato : 23-06-02 08:33

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> Godt råd.. hold dig til de store unlockkere..

Hvorfor?

\Mandal

Fra : Jan-Erik

Dato : 23-06-02 09:17

> Måske kan han/hun redde den for dig! Godt råd.. hold dig til de store
> unlockkere..

Er det kun "de store unlockere" der kan finde ud af at skille en Nokia ad og
rense den med sprit og kontaktfladerne med et viskelæder?

-Jan-Erik

Fra : Ole Olsen

Dato : 23-06-02 11:28

> Måske kan han/hun redde den for dig! Godt råd.. hold dig til de store
> unlockkere..

Sikke da noget *** !! (ole hvisker pis)

Fra : helloo.dk

Dato : 23-06-02 19:24

De store unlockere giver garenti på deres unlock. Det betyder at de ved hvad
de laver og ikke som de små.. ødelægger telefonen. (og kom nu ikke og sig at
det gør de ikke.. har flere gange haft kunder som kommer med en ødelagt
telefon fordi de ville prøve en billig løsning hos en lille unlocker)

Fra : Brian Fisker

Dato : 24-06-02 09:38

helloo.dk wrote:
> [...]
> nu ikke og sig at det gør de ikke.. har flere gange haft kunder som
> kommer med en ødelagt telefon fordi de ville prøve en billig løsning

Generalisering, der vil noget! - Jeg har sgu altid givet garanti (men
heldigvis aldrig haft behov for at yde denne)! Ofte tror jeg, de
mislykkede forsøg skyldes, at folk selv har købt et kabel hjem og
liiiige vil prøve at åbne telefonen selv. Unlock er sgu da ikke sværere
end at har man låst tre telefoner op, kan man sgu også låne 100 op! - Så
pak bare dine lovord om dine "store" butik sammen!

Og, by the way - check lige din signatur. Det staves garAnti

\Mandal

Fra : Jan-Erik

Dato : 24-06-02 15:31

> [...]
> det gør de ikke.. har flere gange haft kunder som kommer med en ødelagt
> telefon fordi de ville prøve en billig løsning hos en lille unlocker)

1. Du kan ikke generalisere.
2. Du kan ikke få garanti på at en fugtskadet telefon kan komme til at virke
igen.

- Jan-Erik

Fra : helloo.dk

Dato : 24-06-02 19:38

1. jeg generalisere ikke.. Jeg konstatere..
2. Det gør jeg heller ikke..

Fra : N/A

Dato : 25-06-02 05:16

Fra : Brian Fisker

Dato : 25-06-02 05:16

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
> [...]

LOL

\Mandal

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 23-06-02 09:15

"Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote

> [...]
> iden ... øv..... Hvordan plejer Nokia service centre at takle den slags

I Tyskland har der lige været en undersøgelse af netop samme telefon.
I løbet af det første år, der blev 80% defekte, pga de er meget følsomme
overfor fugt.
Nokia har indrømmet denne svaghed.

> Kan de nægte at lave den pga. lidt fugt eller hvad ?

Nej, det er jo netop den mest almindelige måde en Nokia dør på.

--
Mvh Henrik.

Fra : Karsten Vinding

Dato : 23-06-02 17:39

Henrik Aarfeldt wrote:

> I Tyskland har der lige været en undersøgelse af netop samme telefon.
> I løbet af det første år, der blev 80% defekte, pga de er meget følsomme
> overfor fugt.

Har 8310 allerede været fremme i et år?

> Nokia har indrømmet denne svaghed.

Så vidt jeg ved på 8210.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Brian Fisker

Dato : 24-06-02 15:44

"Karsten Vinding" <karsten@vinding.adsl.dk> wrote in message
> Har 8310 allerede været fremme i et år?

Yep, det er ikke meget galt. Mener den kom i slutningen af 2. kvartal. Tiden
flyver

\Mandal

Fra : Karsten Vinding

Dato : 24-06-02 16:32

Brian Fisker wrote:

> Yep, det er ikke meget galt. Mener den kom i slutningen af 2. kvartal. Tiden
> flyver

Det må man sige. Mener nu stadig det var 8210 Nokia indrømmede var lidt
for følsom overfor fugt.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Brian Fisker

Dato : 24-06-02 16:36

> Det må man sige. Mener nu stadig det var 8210 Nokia indrømmede var lidt
> for følsom overfor fugt.

Det skal jeg så ikke gøre mig klog på. Mener dog også, at det var 8210 (og
3210/3310), der blev nævnt i en tysk undersøgelse, hvor Nokia indrømmede
deres problemer med displayet.

\Mandal

Fra : Brian Fisker

Dato : 25-06-02 10:48

Karsten Vinding wrote:
> Det må man sige. Mener nu stadig det var 8210 Nokia indrømmede var
> lidt for følsom overfor fugt.

Det er jeg enig i! Jeg gør mig kun klog på udgivelses"datoen" for 8310.
- Har dog senere fundet ud af, at 8310eren vist først kom i oktober.

\Mandal

Fra : Morten Holm

Dato : 24-06-02 09:27

jeg vil gerne købe den for en røvfuld penge.......... hvor meget skal du

--
Mvh.
Morten