Foto
IBM760 5420
Teil 3020
digitalt at se gennem optikken???
Fra : Thomas Larsen

Dato : 22-06-02 20:39

hej NG
jeg har lånt et olympus c 700 for at afprøve dets formåen, men jeg kan ikke
forstå at når jeg kigger ind i linsen (det normale kighul) og ikke lcd
displayet, så er det digitaliseret og ikke som at se gennem et alm. kamera,
er det normalt.?

jeg er nu på udkig efter et olympus c 4040 istedet men er den også digital
at se igennem, for det er olympus 3020 ikke.
mvh
thomas

Fra : WebCat

Dato : 22-06-02 21:26

Ja det er vist rigtigt. der er flere og flere der har en LCD søger.

Fra : Thomas Larsen

Dato : 22-06-02 21:26

ok men det erda noget værre lort man kan ikke se en skid igennem den når det
er bare halvmørkt!!!
men er der ik nogen der kender til olympus c4040???????

mvh
thomas

Fra : WebCat

Dato : 22-06-02 22:21

jo da, den kender jeg da godt.

Fra : Thomas Larsen

Dato : 23-06-02 14:25

nå gør du det.................. fedt nok, kan du så ik lige fortælle om det
er digitalt at se gennem linsen

Fra : WebCat

Dato : 23-06-02 15:44

Jo det kan jeg da. Den har optisk søger.

Fra : Thomas Larsen

Dato : 23-06-02 20:52

vil det sige at det er som at kigge i et alm. kamera?

Fra : WebCat

Dato : 23-06-02 21:15

Yep !

Fra : Jens F. Pedersen

Dato : 23-06-02 22:46

"Thomas Larsen" <tl-byg@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> vil det sige at det er som at kigge i et alm. kamera?
>
> mvh
> thomas

Ja nå man kigger i søgeren, er det ligesom at kigge i søgeren på et standard
kompactkamera.

Jeg har bare den erfaring, at der kommer lidt mere på billedet, end det man
ser i søgeren, så man kan godt tillade sig at skære billedet lidt tæt uden
at der sker noget.

MVH

Jens F. Pedersen