Lilje ??
Fra : Henrik og Tuija Ande~

Dato : 22-06-02 19:30

Hej alle samme..
Jeg har købt en lilje hedder på Latinske Lilium hybrind "Horizon" men hvad
på dansknavn ?? jeg har undsøge i net.. det var ikke nogle ..

kender jer denne lilje ??

med venlig havehilsen fra Henrik H Andersen

Henrik og Tuija Andersen
http://lystfiske.subnet.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-06-02 20:29

On Sat, 22 Jun 2002 20:30:00 +0200, "Henrik og Tuija Andersen"
<hetu@mail.dk> wrote:

>Hej alle samme..
>Jeg har købt en lilje hedder på Latinske Lilium hybrind "Horizon" men hvad
>på dansknavn ?? jeg har undsøge i net.. det var ikke nogle ..

En lilje-hybrid. Hybrid fordi det er en krydsning. 'Horizon' er
sortsnavnet.

>kender jer denne lilje ??

Desværre ikke.
Men google.com er nu dejlig, en hurtig søgning på 'Lilium horizon' gav
bla. følgende link: http://www.florus.com/komn/kom_l3.html

Det er godt nok russisk, så du får nok ikke meget ud af det

http://www.gartneriet.dk