CB1100F Street Fighter Style Fortsat....
Fra : mc

Dato : 22-06-02 18:59

Hej Ng.

Så er der sket lidt med mit lille projekt, der er dog bare sket for lidt...
jeg ville gerne kunne køre for ca. 2 mdr. siden, det er sq hårdt at se og
høre alle de dejlige mc´er på vejene.
Jeg kan da så trøste mig med at jeg får lov til at køre en lille tur i ny og
næ på en lånt mc.. men det er ikke det samme

Nå men hvor om alting er så er der sket lidt, motoren er blevet monteret,
det gik smerte frit i forhold til hvad det plejer. så det var da dejligt.
så blev der bakset med at lave udstødning, det vbar bare noget lort, jeg
ville have det meget oplagt sådan lidt " tysker style ", men det ville ikke
rigtig arte sig. Enden blev at det blev meget " nedlagt " i stedet for ( se
billeder på dk.binaer.motor ) el skal jeg sige vand ret.......
det kom på plads, og jeg fik hammeret liv i cyklen, den lyder godt fra
motoren ( som har gennem gået den storer renovering til alt for mange
penge ).
Til min store for undring begyndte det at piss.. ud med olie fra
ventildæksel pakningen, den er da ny ?? det var den altså ikke, og ved
nærmere efter syn var ventildækselet skævt... lort... nyt dæksel + pakning
blev købt, og i mellem tiden fandt jeg også ud af at der skulle en ny
kobling til.. altså der blev også indkøbt nye fjedre, samt koblings plader.
Nu må det sq da virke... men nej da det blev smidt på idag, var den stadig
utæt for olie, men min kobling virker dog. endnu et tilbage slag... jeg vil
have cyklen synet på fredag, og mangler nu at ordne bremser,
ventildækselpakning skal gøres tæt, der skal lys på foran ( er næsten
klar ), så jeg håber på at jeg når det. når så synet er overstået, skal
cyklen splittes ad igen, da jeg så skal have monteret mit sæt nye fælge +
usd gaffel + bremser fra YZF 750 R og det skal jeg have på plads, så jeg kan
kører til træf på toppen... men lad os nu se om ikke det skulle kunne lade
sig gøer.. jeg håber selv )

der er smidt nogle billeder af projektet på dk.binaer.motor

Steen
CB1100F ( 85 ) Street Fighter Style