Neverwinter Nights
Fra : EV0L

Dato : 22-06-02 18:27

har lige tjekket spillet....
det ser sku godt ud ! ! !

-e.

Fra : Morten Pedersen

Dato : 24-06-02 19:08

er det kommet her i landet? eller hvornår er officiel release date?

Fra : Daysleeper

Dato : 24-06-02 22:40

officiel release i DK er d. 28. juni. Har bestilt et eksemplar....

Fra : Lars Funck

Dato : 25-06-02 10:22

Officiel release er netop ændret til d. 3 juli. Så vi må vente lidt endnu.

Funck

Fra : MikkelDamgaard

Dato : 26-06-02 20:21

SER GODT UD......
Er du sindsyg????

Men du ved vel det kommer den 28 juni. Og der efter er der en lille uge
til Warcraft 3 kommer.... Vi for sq ikke meget sol denne sommer
Men held og lykke med det.
MVH Mikkel

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 26-06-02 18:30

"MikkelDamgaard" <MikkelDamgaard.news@kandu.dk> writes:

> SER GODT UD......
> Er du sindsyg????

Det ser da ganske spændende ud. Man er vel jyde :).

> Men du ved vel det kommer den 28 juni.

Desværre ikke. Den officielle udgivelsesdato er rykket til den 3.
Jeg ved ikke hvor meget af verden der er påvirket. Det lyder til
at Norge og Sverige også er udsat, men nogle englændere insisterer
på at de nok skal få det den 28. Vi får se. :) Det skyldes vist
et distributionsproblem, så det er Infogrames der skal have skylden,
ikke BioWare.

/L 'venter....'
'Faith without judgment merely degrades the spirit divine.'

Fra : EV0L

Dato : 26-06-02 22:31

Næh... jeg viste sku ikke det først kom der....
Men jeg kan så afsløre i har noget at glæde jer til

-e.

Fra : Martin Thunø

Dato : 28-06-02 17:06

Den 3. Juli siger i ????? Ja så har jeg da købt noget forkert nede i Xpert
gik da i hvert fald med et eksemplar af Newerwinter Nights så mon i ikke
skulle tage at vågne lidt op

Martin

---
<-Hvis ikke - Giv venligst besked->

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 28-06-02 15:53

"Martin Thunø" <martin.thunoe@teliamail.dk> writes:

> Den 3. Juli siger i ????? Ja så har jeg da købt noget forkert nede i Xpert
> gik da i hvert fald med et eksemplar af Newerwinter Nights så mon i ikke
> skulle tage at vågne lidt op

Jeg har også lige fået reviderede oplysninger fra spilpusheren. De sælger
fra imorgen middag, så det var nok ikke en officiel udsættelse alligevel.
Jeg må huske at spørge hvad der egenlig skete :)

/L 'husk at svare under du svarer på og slet det du ikke svarer på'
'Faith without judgment merely degrades the spirit divine.'

Fra : LaSG

Dato : 03-07-02 22:40

Den rigtige releasedate er i dag, den 3. Men et par butikker 'glemte' den
var ændret fra den 28. til den 3., så de solgte bare alligevel. Mange andre
butikker var derfor nødt til at følge dette exempel, for at behovet for
spillet ikke skulle blive dækket på de par dage fra den 28. til i dag.

/ LaSG, som købte det den 29., og mener det er for feeedt

Fra : Jesper Hylling

Dato : 06-07-02 16:28

"LaSG" <LarsSommer@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spillet ikke skulle blive dækket på de par dage fra den 28. til i dag.
>
> / LaSG, som købte det den 29., og mener det er for feeedt

Årsagen til at nogle butikker kunne sælge spillet før andre, var at de havde
importeret det fra staterne (USA). Det var kun den europæiske release date
der blev flyttet.

/Jesper