folkeskole/friskole
Fra : Lone

Dato : 22-06-02 18:13

Hej alle her i NG!

Er der monstro en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med at finde en liste over
alle skoler i Danmark, nærmere bestemt København og omegn. Jeg mener
tidligere, at have været inde på en sådan side, men jeg kan simpelthen ikke
finde den igen...

MvH. Lone

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 22-06-02 22:24

Hej

Du kan ihverfald finde en på jubii.dk under "venner" - og følg så bare
vejledningen.

VH Birgitte

Fra : Lone

Dato : 23-06-02 11:15

Hej Birgitte og tak for hjælpen.

MEN jeg kan altså ikke helt se, hvad jeg skal bruge det til... ???

Det jeg leder efter er en liste over alle skoler/friskoler i Danmark,
nærmere bestemt Storkøbenhavn, dvs. en liste med adresser, telefonnr. osv.
Jeg ved den findes, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg har set
den...

Men jeg leder altså ikke efter gamle skolekamerater..

MvH. Lone.

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 23-06-02 13:57

Hej

Du sagde du ledte efter en liste over fri- og folkeskoler i Kbhområdet, det
kunne du få på "Venner".
Jeg sagde ikke noget om klassekammerater og du sagd ikke noget om
telefonnumre m.m., dem kan du jo bare slå op på Google, når du har kolens
navn.

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 28-06-02 16:59

Lone <lone@hjorth.com> wrote:

> Det jeg leder efter er en liste over alle skoler/friskoler i Danmark,
> nærmere bestemt Storkøbenhavn, dvs. en liste med adresser, telefonnr. osv.

Du slår op i telefonbogen, fagbogen. Sidst jeg i 80erne slog op, mens
jeg var elev på Avedøre Gymnasium, skulle man slå op under »Skoler for
børn«, der så deltes i skoler med eller uden grundskole, og endelig i
offentlige og private skoler.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne [, MSc]
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Sanne Bülow

Dato : 26-06-02 20:00

"Lone" <lone@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle her i NG!
>
> Er der monstro en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med at finde en
> liste over alle skoler i Danmark,

Er det mon den her du tænker på?
http://www.danskeskoler.dk

--
Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;

Fra : Lone

Dato : 28-06-02 12:43

Tak for det, det var en rigtig god hjælp...

KH Lone.