camping i trekant området
Fra : jan jensen

Dato : 22-06-02 15:18

Kan nogen mon anbefale en knald hammerne god camping plads
for en familie m. børn. itrekant området eller fyn...
mange *ss* hilsner familien Jensen

Fra : Finn Willum Hansen

Dato : 22-06-02 17:00

Min favorit i dette områd er klar Trelde Næs camping, som netop har indviet
et vandland - superplads som vi besøgt i pinsen, hvor belægningen var godt
og vel 110%!

Fra : Vagten

Dato : 22-06-02 17:05

Trelde Næs Camping nord for Fredericia er god og børnevenlig.
http://www.trelde.dk/

mvh
JPR

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 23-06-02 02:17

Det er meget muligt, at trellenæs er en fin plads, men hold kæft nogen
priser, Kr. 243.00/nat for en familie med to børn, det nærmer sig jo åger.

Fra : jan jensen

Dato : 23-06-02 09:34

Vi har de sidste mange år brugt Sandager næs camping plads.
Den kan vi varmt andbefale, alletider for børnefamilie.
Vi søger noget der kan måle sig lidt med det sted.
tak for svarene
mvh fam Jensen

Fra : Max[8723]

Dato : 01-07-02 14:18

> Det er meget muligt, at trellenæs er en fin plads, men hold kæft nogen
> priser, Kr. 243.00/nat for en familie med to børn, det nærmer sig jo åger.

Tja...jeg skal til blåvand i år... det koster os (2 pers.) ~200+ for at
ligge der uden strøm

Har man penge, kan man få...

/Max

Fra : Kjeldgaard

Dato : 24-06-02 16:22

Prøv www.galsklint.dk - den ligger på Hindsgavl halvøen (ved Middelfart) og
så er det lige ned til vandet og med et pragtfuldt stort og kuperet
skovområde lige ved siden af, hvor ungerne kan blive "væk" i dagevis.

mvh kjeldgaard

Fra : Claus og anita

Dato : 26-06-02 19:25

"jan jensen" <fox@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen mon anbefale en knald hammerne god camping plads
> for en familie m. børn. itrekant området eller fyn...
> mange *ss* hilsner familien Jensen

Jeg vil gerne ANBEFALE juelsminde camping , det er ikke en luksus plads men
som nabo har man lystbåde havnen med rigtig hygglig stemning og liv, med
fiske resturanter og is bar, og forenden af pladsen ligger stranden hvor der
er en låst låge(campister får et magnetkort til at åbne med) og når man skal
handle ind er der både en fakta (600m) og en superbrugs (700m) Vi skal
derned for 10år i træk nu,vi har to børn på 3 & 7 hilsen Claus Rasmussen ,
9230svenstrup