Campingplads Nær Kbh.
Fra : Søren B

Dato : 22-06-02 11:36

Hej

Vi skal snart en tur til sjælland med vores Combi-camp, og ønsker at bo i
nærheden af København, hvilke pladser kan anbefales.

På forhånd tak

Søren

Fra : Vagten

Dato : 22-06-02 17:03

Herfra er der bus og tog ind til København:
- Tangloppen i Ishøj
http://www.fdm.dk/dinferie/camping/pladser/camping.asp?ID=13&mLVL1=5&mID=191
- Absalon i Rødovre http://www.camping-absalon.dk/
- Hundige Camping i Greve http://www.hundigecamping.dk/
- Køge Sydstrand http://www.publiccamp.dk/koge/index.htm
- Vallø Stift Camping i Køge
http://www.dk-camp.dk/cgi-bin/dkcamp_new/pladsforside.plx?pladsnummer=152&la
ng=dk
- Hillerød Camping http://www.publiccamp.dk/hilleroed/camping/hillerod.html
- Nærum Camping http://www.camping-naerum.dk/

Hvis I vil have fred og ro om aftenen ville jeg vælge, i rækkefølge:
1. Køge Sydstrand.
2. Hundige Camping, i et roligt hjørne.
3. Tangloppen.

Hvis I er til fest og farver og kort vej til byen ville jeg vælge, i
rækkefølge:
1. Absalon.
2. Tangloppen
3. Hundige Camping

Jeg bor selv 15 km. syd for København

Se evt. mere på www.campingferie.dk

Med venlig hilsen

Jens Rasmussen
jpras@ofir.dk

Fra : sro

Dato : 23-06-02 19:43

Camping Nærum mener jeg er den rigtig gode.
Begrundelse -
Hurtigbus til København centrum
Tog til København centrum
Motorvej til København centrum
og det samme til Nordsjælland
I nærheden af skov
I nærheden, gåafstand til indkøbscenter.
og vigtigst - God og ordentlig plads - Altid ledige pladser. Gode
toiletter - strøm og meget mere.
Hilsen Stig.