Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Matrox G450 + DivX player + tv-out = probl~
Fra : Chevy Power

Dato : 22-06-02 11:26

Jeg har et problem med mit G450 kort - når jeg starter DivX for at se en
film kan jeg ikke få filmen op på tv-skærmen.
Selve "rammen" fra DivX er der godt nok, filmen kører på monitoren, men på
tv´et er der bare sort skærm.
Hjælp........
--
Brian Sørup
Chevy Camaro 454

Fra : Martin

Dato : 22-06-02 16:30

> [...]
> film kan jeg ikke få filmen op på tv-skærmen.
> Selve "rammen" fra DivX er der godt nok, filmen kører på monitoren, men på

Havde samme problem med et G400 og fandt ud af at problemet forsvandt hvis
jeg ændrede farvedybden fra 32bit til 16bit (måske er en genstart
nødvendig). Måske vil det også hjælpe dig?

-Martin

Fra : Oros

Dato : 22-06-02 18:56

"Martin" <martinkr@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Brian

Hvis du kører clone kan du prøve at skifte imellem de 2 muligheder "favor
performance og favor image quality" Det hjalp da jeg havde samme problem på
mit G550. Dem finder du i settings for "clone" under dualhead.
Hvis du kører multidisplay, hvilket jeg ikke tror ud fra din problemstiling
skal du have byttet om på primær og sekundær skærm.

--
Rasmus Jensen
Resident in 2635-Ishøj, DK

Fra : Chevy Power

Dato : 22-06-02 19:07

"Oros" <oros@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

problemstiling
> skal du have byttet om på primær og sekundær skærm.

De muligheder du nævner har jeg ikke på G450 - er der evt. noget software
jeg skal have opgraderet ?
--
Brian Sørup
Chevy Camaro 454

Fra : Oros

Dato : 22-06-02 20:11

"Chevy Power" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> De muligheder du nævner har jeg ikke på G450 - er der evt. noget software
> jeg skal have opgraderet ?

Hmm, hvad kører du da med, og hvordan har du så fået tv-out indstillet?
Har du slet ikke clone-funktionen? Under dualhead fanebladet i avanced
settings?
Hent det nyeste fra matrox.com hvis du ikke allerede kører med dette. De
certificerede drivere til de forskellige OS anbefales (personlig vurdering)

--
Rasmus Jensen
Resident in 2635-Ishøj, DK

Fra : Chevy Power

Dato : 22-06-02 19:04

> Havde samme problem med et G400 og fandt ud af at problemet forsvandt hvis
> jeg ændrede farvedybden fra 32bit til 16bit (måske er en genstart
> nødvendig). Måske vil det også hjælpe dig?

Jeg kører 16bit farvedybde - så det er ikke det der er problemet.
--
Brian Sørup
Chevy Camaro 454