Hastighedsgrænse på motorvej med campingvo~
Fra : Preben Andersen

Dato : 22-06-02 10:42

Fra : Bess

Dato : 22-06-02 11:43

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-06-02 17:28

Fra : sro

Dato : 23-06-02 19:43

Fra : Lars Bjoern Schaumbu~

Dato : 14-07-02 17:20

sro wrote:

> Ja - på motorvej
>
> Stig.
> "Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d14468c$0$53185$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Er det korrekt, at den er 80 kmt.?
> >
> > mvh
> > Preben

Jeg har læst noget om at man i Tyskland kan få et 100km-skilt til
anhængeren på visse betingelser, så man må køre hurtigere på motorvejen
- er her nogen der kender til detaljer ?

Venlig hilsen
Lars

Fra : sten basbøll

Dato : 15-07-02 06:44

> Jeg har læst noget om at man i Tyskland kan få et 100km-skilt til
> anhængeren på visse betingelser, så man må køre hurtigere på motorvejen
> - er her nogen der kender til detaljer ?

Hej Lars
højreklik på denne gr ude i mappeoversigt - find søg efter -
skriv tempo i emnefeltet og du får 6 indlæg her i gr. bl et link til en
site der har en forklaring -
mvh
sten

Fra : sten basbøll

Dato : 15-07-02 07:06

> [...]
> højreklik på denne gr ude i mappeoversigt - find søg efter -
> skriv tempo i emnefeltet og du får 6 indlæg her i gr. bl et link til en

Hos mig virkede linket nu ikke direkte fra indlægget,
men ved at gå til http://www.norrby.dk og finde Tempo 100-konceptet,
http://www.norrby.dk/camping/tempo100.htm
virker et eller andet nok. siden er der stadig
mvh sten

Fra : Lars Bjoern Schaumbu~

Dato : 16-07-02 21:45

"sten basbøll" wrote:

> [...]
> http://www.norrby.dk/camping/tempo100.htm
> virker et eller andet nok. siden er der stadig

Hej Sten
Tak for linkene, det andet lyder af noget Outlook og den har jeg ikke.
Jeg er sidenhen også stødt på en forklaring på www.fdmcamping.dk

Men det er nok ikke noget jeg får brug for i praksis, min CampLet har
godt nok påløbsbremse men vistnok ikke støddæmpere.

Mvh Lars

Fra : sten basbøll

Dato : 17-07-02 08:07

"Lars Bjoern Schaumburg-Muller OZ1CJX" <lbsm@nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3D3485B9.B021B3@nospam.dk...

> [...]
>
> Men det er nok ikke noget jeg får brug for i praksis, min CampLet har
> godt nok påløbsbremse men vistnok ikke støddæmpere.

Tak for tipset -
mvh
sten