N8310 crash
Fra : Søren Alnøe

Dato : 22-06-02 10:39

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en N8310 men den har en kedelig tendens til at
"crashe" engang i mellem (Har oplevet det to gange på en uges tid) - Når
man sidder og skriver en SMS virker det som om hele telefonen "genstarter"
og man skal til at begynde forfra...! Har hørt at den samme skulle være
tilfældet med N6510 !

Nogen der har oplevet det samme ? - kan en software opdatering afhjælpe
problemet? (jeg har ver. 05.06)

På forhånd tak for hjælpen !

Venlig Hilsen

Søren

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-06-02 12:23

"Søren Alnøe" <alnoee@alnoee-vedel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og man skal til at begynde forfra...! Har hørt at den samme skulle være

Med dine to crash om ugen, bør du ikke klage :-/ Min crasher flere gange om
dagen - dog på andre måder end din. Af fejl jeg oplever:

- Genstart under sms-skrivning
- Stener, når der åbnes transnmisionsrapporter
- Spørger spontant efter sim-kort.

Jeg har fået opdateret softwaren tre gange, og min erfaring er, at den
nuværende (5.06) er den mest fejlbehæftede. Er din telefon helt ny-indkøbt?
Eller har du haft den opdateret før? For min teori er/var at det ligesom
3310 kun var de første telefoner på markedet, der indeholdt disse fejl,
hvorfor jeg i næste uge vil ned og kræve en ny telefon. Men er det ikke da,
ja så... *sigh*

-Peter

--
Har du en mobiltelefon? Hvorfor så ikke anmelde den i epinion på
www.eaid.dk/epinion - det kunne være, du kunne hjælpe andre brugere, der

Fra : Christian Larsen

Dato : 22-06-02 17:46

"Søren Alnøe" <alnoee@alnoee-vedel.dk> wrote in message
> [...]
> tilfældet med N6510 !
>
> Nogen der har oplevet det samme ? - kan en software opdatering afhjælpe

Hej.

Tag få opdateret SW'en, det problem skulle gerne være væk nyere SW end 5.06.

m.v.h.
Christian.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-06-02 02:55

Christian Larsen skrev:

>Tag få opdateret SW'en, det problem skulle gerne være væk nyere SW end 5.06.

Hvilken version taler vi om? Version 5.06 (fra 7. marts 2002) er så
vidt jeg er orienteret den nyeste.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Søren Alnøe

Dato : 23-06-02 23:56

Hej

Det er en helt nye telefon (har kun haft den en uge) kan jeg kræve at få en
ny pga. denne fejl ? - det er jo lidt svært at bevise at der er en fejl da
man ikke helt selv kan bestemme hvornår fejlen opstår...

V.H

Søren