ghost recon i win2000
Fra : wonko the sane

Dato : 22-06-02 10:24

hvad går galt?? jeg kan ikke få GR til at virke i win2000, jeg har prøvet på
2 forskellige computer men det virker ikke og jeg er ret sikker på at sidst
jeg spillede GR var det i Win2000.

hjæææælp

wonko

Fra : Rune Manscher

Dato : 22-06-02 12:25

"wonko the sane" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com> wrote in message
> hvad går galt?? jeg kan ikke få GR til at virke i win2000, jeg har prøvet

> 2 forskellige computer men det virker ikke og jeg er ret sikker på at
sidst
> jeg spillede GR var det i Win2000.

Kører fint i 2k her - kan du ikke være lidt mere specifik ang.
hardware/software/drivere, og hvilken fejlmeddelelse du får ??

Og har du prøvet at vælge 32bit farver på din desktop ??

*Rune