Yukapalme
Fra : Lars

Dato : 22-06-02 09:12

Jeg har - som så mange andre - en yukapalme stående. Hvordan får jeg planten
til at forgrene sig? Er det nok blot at klippe skuddet af eller skal grenen
tillige forsegles efterfølgende?

På forhånd tak for hjælpen
10 ikke-grønnefingre

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 22-06-02 13:46

Hej

Jeg plejer bare at save/skære stammen over ca 20 cm. over jorden. Afhængig
af stammens længde kan man save stumper af og sætte i vand - de vil slå
rødder og få blade (husk at holde styr på op og ned!) Toppen kan du også
sætte i vand og plante, når den har fået rødder.
Værs'go 3-4 nye planter!

VH Birgitte