Fluer....!
Fra : gyngegrisen

Dato : 22-06-02 08:28

Hold da op vi har mange fluer, det er til at blive......helt tosset af.
Jeg tror at jeg i denne sidste uge har slået 50-60 ihjel om dagen, og
alligevel bliver det ved.
De kommer sikkert ind udefra. Vi har nu hængt sådan en bambus ting i
døråbningen, men det ser ikke ud til at hjælpe.
Er der nogen der har nogle gode råd??????
Det er vel ikke så fedt at sprøjte gift, da vi både har hund og barn.

Er det tænkeligt at fluerne bliver klækket ud i nogle af vores planter.
For selvom at der ikke er nogen dør åben, så er der mange alligevel, men
selvfølgelig ikke SÅ mange.

Kom nu anti flue ekspert....HJÆÆÆÆÆÆLP

Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 22-06-02 11:01

> De kommer sikkert ind udefra. Vi har nu hængt sådan en bambus ting i
> døråbningen, men det ser ikke ud til at hjælpe.
> Er der nogen der har nogle gode råd??????
<snip>
Hvad med at adoptere den amerikanske "screen door", nettet til en sådan kan
købes hos harald nyborg i flere bredder og i plast eller metal. man kan
desuden også montere det på nogle rammer som kan sættes foran vinduerne når
der luftes ud.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-02 19:42

er det normal fluer? Fordi hvis det er spyfluer kan det være en død mus e.l.
de mest mærkelige steder. Kommer de fra et bestemt sted? Hvis de gør så tage
og køb en fluespray og spray rigligt med den der hvor de kommer fra. Og tag
på en tur med famlien de næste par timer. Men den kan jo kun bruges hvis de
kommer fra et bestemt sted. Ikke hvis de kommer fra nabo landmanden.

Fra : Søren And

Dato : 22-06-02 20:07

Log dem over til naboen med 3 fugtige sukkerknalder
Det skulle virke(min nabo har brugt trixet mod os)

Søren.

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 23-06-02 09:49

Søren And skrev:

> Log dem over til naboen med 3 fugtige sukkerknalder

Vil du ikke nok beskrive, for en tungnem som jeg, hvor disse
knalder skal placeres?

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : bysse

Dato : 24-06-02 18:04

De skal placeres placeres på naboens hoveddør (indvendig side nær nøglehul
el. brevsprække)
Husk at lave et lille skilt på fluesprog , hvorpå der er skrevet
ensrettet.......... så er problemet løst Årh hvad man
venlig hilsen

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 26-06-02 11:48

Fortæl lige hvilken slags fluer det er - hvis det er spyfluer, kan det
være pga. et dødt dyr et eller andet sted (mus, rotte, pindgris, hest
el. lign.).

Hvis det er bananfluer, skyldes det sikkert rådden frugt eller visne
blade i en container i nærheden af huset.

Hvis det er en helt tredie slags fluer er du udsat for et eller andet
uhyggeligt science fiction fænomen, men det tror jeg nu ikke.