Andet multimedie
bentjuul 3670
Scannersoftware
Fra : AllanM

Dato : 21-06-02 19:41

Håber jeg ikke er helt galt på at ramme den rigtige gruppe !

Jeg har været ude og investere i en ny scanner (Mustek). Jeg har tidligere
haft en Dexxa scanner
som ikke var meget værd dog var softwaren meget bedre end det der fulgte med
den nye.
Bla. scannede programmet til Dexxa'en kun det område som der var noget at
scanne på. Det gør Mustek'en
ikke, den scanner hele siden selvom der kun er material på 1/10 af området.

Er der nogen her som kan anbefale et eller flere programmer som kan dette ?
Hvilke programmer er "de bedste" til scanning ?

Mvh. Allan

Fra : Kurt Brixen

Dato : 21-06-02 21:31

On Fri, 21 Jun 2002 20:41:06 +0200, "AllanM" <allan@1allanm.dk> wrote:

>Er der nogen her som kan anbefale et eller flere programmer som kan dette ?
>Hvilke programmer er "de bedste" til scanning ?

Silverfast skulle være godt
http://www.silverfast.dk/

Kurt Brixen

Fra : Peter_Gimm

Dato : 24-06-02 10:29

"Kurt Brixen" skrev d. 21-06-02 21:31 dette indlæg :
> [...]

SilverFast er godt, men også ret dyrt. Jeg kan også anbefale ScanWizard
fra Microtek - programmet har mange muligheder både i "simple mode" men
også i "advanced".

http://www.kandu.dk/