Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjemmelavet lærred
Fra : Peter

Dato : 21-06-02 17:06

Hej

Jeg har fået en projektor og har derfor brug for at lave en god baggrund.

Jeg har tænkt på at skaffe en stor tynd plade, som efter brug kan vippes op,
så den ligger fladt mod loftet og derved intet fylder i rummet.

Hvad skal denne plade males med?

Jeg har hørt at man kan få noget specielt "projektormaling" eller lav glans
maling.
Er det sådan noget jeg skal have eller skal jeg blot finde mig et hvidt
lagen som kan spændes ud over pladen?

Hilsen Peter

Fra : Jens Olsen

Dato : 21-06-02 21:57

On Fri, 21 Jun 2002 18:05:48 +0200, "Peter" <no_spam@no.where> wrote:

> [...]
>
>Jeg har tænkt på at skaffe en stor tynd plade, som efter brug kan vippes op,
>så den ligger fladt mod loftet og derved intet fylder i rummet.

En anden løsning kunne måske være (ligesom jeg har) nemlig et lærred
der er lavet ligesom et rullegardin, som hænger oppe under loftet og
som blot kan trækkes ned når det skal bruges.

Jeg ved ikke lige hvor man køber et sådant, da jeg i sin tid købte mit
brugt, men der sidder en mærkat hvor der står: "Lissau Bakken 4
7100 Vejle Telefon (05) 81 66 33"

Jens

Fra : Peter

Dato : 22-06-02 07:33

"Jens Olsen" <tiljens@sol.dk> wrote in message

> En anden løsning kunne måske være (ligesom jeg har) nemlig et lærred
> der er lavet ligesom et rullegardin, som hænger oppe under loftet og
> som blot kan trækkes ned når det skal bruges.

Ja det er den oplagte løsning, men hvis man nu kunne lave det selv ville en
del jo være sparet.

> Jeg ved ikke lige hvor man køber et sådant, da jeg i sin tid købte mit
> brugt, men der sidder en mærkat hvor der står: "Lissau Bakken 4
> 7100 Vejle Telefon (05) 81 66 33"

Takker - skriver det ned hvis jeg droppe mit vilde plade-projekt

Hilsen Peter