sandheden efter alle de år
Fra : Chokmah

Dato : 21-06-02 15:34

der var en ung mand på 17 der for nyeligt - skrev et indlæg om sine
kvaler med sin kærste på 16 - hvad bragte mig tilbage til - en
identisk oplevelse jeg havde da jeg var 17 ; hvor som jeg svarrede min
daværende kærste på 14 ; kom hjem fra en weekend og forklarede hun
havde haft sex med en fisker efter han havde drukket hende fuld
alt det udløste selvfølig en del turbulens - og første en del år efter
slog det mig at : hun simpelthænd havde testet mig : min reaktion
vil bjerget ikke komme til muhamed så må muhamed komme til Bjerget og
jeg har faktisk lige ringet til hende : det kunne hunne ikke huske en
brik om . det er trods alt 20 år siden; men hun havde styr på hvor
mange hun havde haft penetrasions sex med ind til år 2000 - hvor hun
så havde kastet sig over *scor* som betalene medlem

hun er ikke et menneske der lyver - vi er de bedste venner det meste
af tiden - bliver så også ragene uvenner mindst en gang om året - det
er luxsusen ved ta have kende hinaden længe og godt

men lige nu der sider jeg for første gang i mit liv og er sikker på at
det ikke fandt sted - og det har jeg tænkt på ikke hver dag uge -
måned - men over 20 år som en større erindring i mellem mange andre.
det var skide traumatiserende .....

Det er sgu underligt.

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)