Clavoriant / seeer ?
Fra : Johnny

Dato : 21-06-02 14:46

Er der nogle der evt. kender en der kan hjælpe mig ?

Jeg har på min bryllupsdag mistet en meget dyrbar ring, og ingen ved hvor
den er.
Ønsker sådan hjælp.

Hilsen

Jonna

Fra : Esben

Dato : 22-06-02 11:15

Johnny <marco@12mail.dk> wrote:

> Er der nogle der evt. kender en der kan hjælpe mig ?
>
> Jeg har på min bryllupsdag mistet en meget dyrbar ring, og ingen ved hvor
> den er.
> Ønsker sådan hjælp.

Jeg kender et par dygtige astrologer der måske kan hjælpe dig. De har
lavet mange tingfinder-sesioner og skrevet om det i en bog.

vh esben

fjern nospam i adresse

Fra : Johnny

Dato : 22-06-02 16:20

Høre gerne nærmere.

Fra : Eliza Green

Dato : 23-06-02 10:15

Clairvoyant, John Braad, har primært arbejdet med sager om forsvundne ting.
Han bor i Bjerringbro, men hvis du bor langt væk kan det være han kan hjælpe
dig pr. foto el. lign.

Forsiden på hans hjemmeside er desværre blank lige i øjeblikket, så du får
dette link i stedet for:
http://www.johnbraad.dk/htm/john.htm

Held og lykke
..Eliza