24 timer i Sao Paulo
Fra : Henrik Gemal

Dato : 21-06-02 14:47

kæresten og jeg har 24 timer i Sao Paulo på vej til peru. Nogle gode
ideer til hvad vi kan nå at se?

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 03-07-02 21:30

Vær opmærksomme på at i nok skal betale lufthavnsskat igen, når i forlader
lufthavnen under transit. Skatten kan kun betales med kontanter (real eller
US$), og de giver kun tilbage i real, hvilket er surt, hvis man ikke regner
med at komme tilbage til Brasilien foreløbigt.

MvH Rune (som for 3 år siden stod i ovennævnte situation efter 24 timer i
Rio de Janeiro)