En anbefaling af tysk film
Fra : Per K

Dato : 21-06-02 12:27

Hvis du ikke har noget imod tyske komedier, så vil jeg anbefale dig at se
filmen: Der schuh des Manitu.
Den tager dybt fis på de gamle tyske Winnitou film.
Det er ihvertfald længe siden at jeg har skreget så meget af grin over en
komedie.
Så den kan stærkt anbefales hvis man har humor og forstår tysk tale.

Venligst Per

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-06-02 15:21

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> komedie.
> Så den kan stærkt anbefales hvis man har humor og forstår tysk tale.

Jeg må give dig helt ret.

Den er hylende morsom.

Synd for dem som ikke kan tysk

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Per K

Dato : 22-06-02 13:53

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> skrev i en meddelelse

> "Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> wrote in message
>
> Jeg må give dig helt ret.
>
> Den er hylende morsom.
>
> Synd for dem som ikke kan tysk

Vidste du så at holdet bag filmen kommer med en ny film i 2003 ?
Det blev offentlig gjordt på Pro7 i sidste uge.
Den kommer til at tage fis på den gamle Star Trek serie fra 60´erne.
Og titelen bliver vist nok: Unser Traumschiff (taget efter Raumschiff
Enterprise
det tyske navn for TOS).
Afgørelsen blev taget ud efter en internet afstemning hvor det var folket
der fik lov
til at bestemme hvad at det næste projekt skulle være.

Venligst Per

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 22-06-02 14:12

> [...]
> der fik lov
> til at bestemme hvad at det næste projekt skulle være.

WOW

Tak for tippet.

Den glæder jeg mig til.

hmm. Øv hvorfor er der ikke flere tyske kanaler på det københavnske kabel
net Hulk hulk.