hey forresten Deus ex smugglers pengeskab~
Fra : david

Dato : 21-06-02 11:04

Se emne
....er der nogen der har fundet koden til det? Hvor ligger koden henne?
-
Davidski

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-06-02 00:22

> ...er der nogen der har fundet koden til det? Hvor ligger koden henne?
> -
> Davidski

Kan desværre kun sige, at det er en af de ret få koder jeg aldrig har fundet
(5-7 spil eller så)

Fra : david

Dato : 26-06-02 00:57

LOL.
Det syntes jeg sgu' er sjorvt.
Én der har spillet det lige så meget som mig (der er sikkert mange , derude,
men alligevel), og har heller ikke fundet den kode.
Jeg tror at det pengeskab er det der er mest krævende i antal af nanotech
multitools.
Hvis bare man kunne cracke den kode på anden vis, altså i virkeligheden.
Bare for at finde kombinationen. Gad godt lide at vide om der findes en kode
eller om den bare kun lader sig trigges af multitools alene.

Har du en god ídé om hvilken af disse aug's kan bruges hyppigst. Organic
cloak eller radar transperency?
(Jeg kan sikkert, godt hitte ud af det selv hvis jeg tænker langt nok
tilbage. Men måske at du er hurtigere en mig.)

Hilsen
David