Billede igennem URLConnection
Fra : news_k64

Dato : 21-06-02 11:07

Hej Allesammen,

Jeg sidder med et lille problem angående at modtage /afkode minen data
korrekt som bliver sendt til mig, som hvor jeg bruger en UrlConection. Jeg
viser lige lidt af koden :
------------------------------
BufferedReader in = null;
try
{
in = new BufferedReader(new
InputStreamReader(connection.getInputStream()));
}
catch (FileNotFoundException exception)
{
InputStream err = ((HttpURLConnection)connection).getErrorStream();
if (err == null) throw exception;
in = new BufferedReader(new InputStreamReader(err));
}
String line;

while ((line = in.readLine()) != null)
{ System.out.println(line + "\n");

}
if (line != null) System.out.println(". . .");

in.close();
----------------------------

Alt dette fungerer hvis det der kommer ind er en html side, men i dette
tilfælde er det der kommer et billede, og her kommer outputet som jeg
skriver ud, til at se forkert ud. Billedet bliver modtaget korrekt ifølge en
sniffer hvor jeg har opsnappet de pakker der er sendt til mig.

Er der nogen der kan hjælpe ?

På forhånd tak.

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 21-06-02 12:54

news_k64 wrote:

> Jeg sidder med et lille problem angående at modtage /afkode minen data
> korrekt som bliver sendt til mig, som hvor jeg bruger en UrlConection. Jeg

> [...]

Du kan nok ikke regne med at dit billede, som er binært data, indeholder
en masse linier med data, så du skal nok nærmere læse en mængde data,
enten ud fra CONTENT-LENGTH headeren som du modtager i dit HTTP svar,
eller også skal du bare blive ved med at læse indtil du får EOF.

--
Mvh. Nezar Nielsen

Nano - Advanced Simplicity
http://www.nano.dk/

Fra : news_k64

Dato : 21-06-02 13:50

Billedet er iøvrigt et jpeg billede og bliver konstrueret af et cgi script
på den server det kommer fra.

Jeg har kigget lidt om det er muligt at bruge en ImageReader, som skulle
være muligt i jdk 1.4, men uden held.