Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
opload
Fra : jensen

Dato : 21-06-02 10:51

hej

når jeg oploader billede til min computer er det kun i 16bit hvorfor kan jeg
ikke få det i 32bit , jeg bruger MSI photostuite.

jeg har sat mine sony til at tag i 1600/1200

jensen

Fra : max

Dato : 21-06-02 19:06

> [...]
> ikke få det i 32bit , jeg bruger MSI photostuite.
>
> jeg har sat mine sony til at tag i 1600/1200

iihh - altså jeg tror det er dit hardware der overfører filen med 16 bit
- no worries, dit billede er garanteret kun 8bit RGB.. Men de to ting har
ikke noget med hinanden at gøre.. Så det du reelt får er et 24 bit billede
og det er fremragende.. Det er kun den seriøse prepress verden du får
brug for ex. 48bit cmyk.. til repro..
mvh max

Fra : jensen

Dato : 21-06-02 21:42

"max" <maxarte@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke noget med hinanden at gøre.. Så det du reelt får er et 24 bit billede
> og det er fremragende.. Det er kun den seriøse prepress verden du får

oki

jeg overfør med USB fra sony DSC-S85 og fra DSC-F707 , med Guiden scanner
og kamera i win xp , jeg kan bare ikke forstå de kun bliver gemt i 1280/960
16,7mil , hvordan laver man det om

jensen

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 22-06-02 00:36

"jensen" <rail@pc.dk> wrote:

> [...]
>og kamera i win xp , jeg kan bare ikke forstå de kun bliver gemt i 1280/960

Hvis 16,7 millioner farver er det du får, så er det da 24 bit...

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : jensen