Opdatering af nye poster
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-06-02 07:27

Hej NG
Jeg har tidligere fået gode svar her, så jeg prøver igen og ser om der er en
venlig sjæl der vil
hjælpe sådan en som mig.
Jeg har lavet et ActivX der er bundet til en database, det flytter posterne
een frem een tilbage
til den første og den sidste, det virker fint.
Nu kunne jeg tænke mig i samme ActivX at lave, således at jeg ved tryk på en
5. knap kunne
stille databasen klar til opdatering af ny post og til at gemme den nye
post.
Jeg ville være meget glad for en kodestump, idet jeg har arbejdet med dette
problem længe
uden at kunne finde de vise sten
På forhånd tak
Ole J. Hansen

Fra : Snedker

Dato : 21-06-02 10:59

On Fri, 21 Jun 2002 08:27:15 +0200, "Ole J. Hansen"
<ojh@hansen.mail.dk> wrote:

Benytter du ADO eller DAO i forbindelse med databasen? Hvilken
database er der tale om?

mvh
Snedker

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-06-02 14:17

Hej Snedker
Tak for din interesse
Jeg benytter ADO + Access database
Jeg har i min ActivX kontrol en linie der hedder:
Private mADORecordset As ADOBRecordset

Håber du har et godt bud til mig, hvis det ikke er tydeligt nok bedes du
skrive igen,
da det betyder temmelig meget for mig at få det her til at køre.
m.v.h.
ojh