Gold Wing 1800 på baghjul
Fra : Per Emborg

Dato : 21-06-02 01:00

Jeg har lige fundet en sød lille film (14 mb) om en, der forsøger at få en
Gold Wing på rullen. Om det lykkes, skal jeg ikke røbe her - vurder selv.
www.skanderborgmc.dk - under galleri.
--
X-eleven
Per Emborg

Fra : Luffe

Dato : 21-06-02 11:39

Hej Per

Så fik jeg endelig hentet filen, men hvilket program skal der til for at
åbne det ?? har prøvet de fleste.

Mvh Søren

Fra : Rud

Dato : 21-06-02 11:44

"Luffe" <luffeguffe@net.dk> wrote in message
> Hej Per
>
> Så fik jeg endelig hentet filen, men hvilket program skal der til for at
> åbne det ?? har prøvet de fleste.
>
> Mvh Søren

Har du prøvet internet Explorer ?? det virkede for mig

Fra : Bo S.

Dato : 21-06-02 11:49

Det er en flash film. Man kan hente et plugin på denne side:
http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=Shock
waveFlash

Derefter er det bare at trække filen over i din browser

mvh Bo

Fra : Luffe

Dato : 21-06-02 12:01

Tak for tipset - det hjalp.

Mvh Søren

Fra : jsm

Dato : 21-06-02 16:08

Luffe wrote:
> Tak for tipset - det hjalp.

> [...]
Ellers brug Mozilla. Den åbnede og afspillede den uden videre.

mvh
Jesper

Fra : Jonas Holt

Dato : 22-06-02 08:11

> Jeg har lige fundet en sød lille film (14 mb) om en, der forsøger at få en
> Gold Wing på rullen. Om det lykkes, skal jeg ikke røbe her - vurder selv.
> www.skanderborgmc.dk - under galleri.

Nogen der har fundet den i en bedre opløsning?

Jonas Holt & CBR600F2