Filmomkostninger
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 20-06-02 22:25

Findes der et sted på nettet/opslagsværk eller andet, hvor man kan se
omkostninger på en filmproduktion? Altså alt lige fra løn, kulisser,
kustymer, filmruller plus alt det andet. Jeg synes det kunne være
interessant at se hvordan udgifterne var delt ud over de forskellige
områder, og måske få sat omkostningerne op imod hvor mange penge de har
spillet ind.

På forhånd tak
Peter

Fra : Morten DH

Dato : 21-06-02 14:49

Peter Tønnesen <dali909@direkte.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d12480f$0$53254$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> interessant at se hvordan udgifterne var delt ud over de forskellige
> områder, og måske få sat omkostningerne op imod hvor mange penge de har

Prøv at snuse lidt på www.imdb.com - mener den slags info kan fås i deres
PRO udgave (men det koster)