Mit MC eventyr *SUK* DEL 2. Update.
Fra : Brian

Dato : 20-06-02 21:16

Nå jeg fik renset ventilsæderne op med en
"stålbørste-rund-ting-man-sætter-på-en-luft-boremaskine", fik slebet
ventilerne til med først groft slibemiddel, dernæst fint middel. Lagde
ventilerne i.. satte propperne på... og.. kom rensevæske i... Holder den...?
Holder den???? PLEASE hold på væske.. ... og den gjorde det sgu!
FEDT. !!!
15 minutter i vaskemaskinen... og. så var det ellers samletid. Det tog ca. 2
timer fra ventilerne var blevet checket for udløb, og til den var samlet
igen. Og.. nu skulle prøven stå.
- Den komprimerede fint. (Faktisk kunne jeg ikke holde fingeren i
tændrørshullet).
- Gnistede fint.. (Tændingen stod altså som den skulle)
- Ventilerne blev efterstillet. (0,08mm eller var det 0,05mm).
- Tænder for Benzinen.
- Drejer nøglen.
- Træder på kickstarteren.
- Flumpp flumpp flump
- Flumpp flumpp flump
- Flumpp flumpp flump

Fra : N/A

Dato : 20-06-02 21:41

Fra : Morten Juel

Dato : 20-06-02 21:41

Stort tillykke, en ting er at den spinder en anden ting er at det er dig der
har lavet den !! stort tillykke ) FLOT

Morten
Golf II GTI til salg for 13000,- på http://starchild.dk/golf
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **som har brændt en ventil, og som skal ha hatten af på lørdag !**

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Jakob Hansen

Dato : 20-06-02 22:42

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote in message
> Stort tillykke, en ting er at den spinder en anden ting er at det er dig
der

Øh, er det mig der er stiv? Jeg opfattede det som at "- Flumpp flumpp flump"
IKKE lige var det resultat, som Brian gerne ville have haft ud af det.

Jakob Birk

Fra : Squish

Dato : 21-06-02 01:49

Skidegodt! Det er jo lige før man kniber en tåre..
Held og lykke med pappet!

Squish
CB400F '76 - Fuldstændig splittet ad!

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-06-02 09:08

Stort tillykke. Så endte det hele jo godt alligevel. Spændt på at høre om
"pappet"

--
Mvh.
Henrik (som er fra Fyn, men flyttet til Jylland)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-06-02 09:28

> Og det var så genvejstasten til at sende..
> Fortsætter bare her:

Jeg blev helt nærvøs for at du havde måtte tag endnu et stød i mellemgulvet
efter at det første indlæg sluttede så "kedeligt" - Godt du er kørende.

/A

Fra : Jake

Dato : 21-06-02 11:04

Tillykke med den veloverståede operation. hvad kan jeg sige selvgjort er
velgjort (for det meste)

Jakob
XJ 600

Fra : Jakob Hansen

Dato : 21-06-02 17:50

> [...]
flump"
IKKE lige var det resultat, som Brian gerne ville have haft ud af det.

I min verden er flump lig en motor der ej vil starte.

Jakob Birk

Fra : Jakob Hansen

Dato : 21-06-02 18:13

"Jakob Hansen" <jbh@genieware.dk.spamoff> wrote in message
> I min verden er flump lig en motor der ej vil starte.

Nevermind, i min ng-reader sluttede beskeden med
> - Flumpp flumpp flump
> - Flumpp flumpp flump
> - Flumpp flumpp flump

Tak til Christian, godt du er tilbage i gruppen igen

Jakob