Problemer med mp3 og Toast
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 20-06-02 21:34

Hejsan,

Er der nogen der har et forslag til hvorfor jeg ikke kan brænde
mp3-audio cd med toast 5 hvis mp3-filerne stammer fra en kammerats pc.
Jeg kan sagtens lave audio-cd'er med de mp3'er jeg selv har rippet, men
alle dem fra pc'en af forsøger den at convertere - og siger så at den
er corrupt.

De ender med .mp3 og filtypen er sat til det samme som dem der virkede.
(Audion filer).

Håber at nogen har en god ide, for jeg har desværre påtaget mig at
brænde 6-7 skiver inden lørdag kl. 12 på en 2speed brænder

anr

"All I remember about the last two months is giving a guest lecture
at Villanova. Or maybe it was a street corner."
-Barney Gumble

Fra : Villy Erichsen

Dato : 21-06-02 01:39

Andreas N Rasmussen wrote:

> [...]
> er corrupt.
>
> De ender med .mp3 og filtypen er sat til det samme som dem der virkede.

Prøv at smide filerne i en spilleliste i iTunes eller hvad du nu har. Her
converteres filerne - kan de ikke det er det noget juks der er lavet på
PC´en.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen