Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til: Digtale fotos til gengivelse på~
Fra : Esben Husted Kjær

Dato : 20-06-02 20:02

Hej

Det kan godt være overskriften lyder mærkelig, men det drejer sig om
følgende;

Er det muligt at brænder digitale fotos over på en cd-rom, således, at
billederne kan gengives/vises på en stationær dvd-afspiller tilsluttet et tv
?

Hvad format skal billederne gemmes i/brændes over i, og hvilket software
kræver det ? Kan der laves index der kan vises på skærme/DVDen ?

Jeg håber du/i kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

MVH: Esben Husted Kjær

NB. Send svaret til min mailadresse EHK@mobilixnet.dk da, jeg ikke er NG så
tit !

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 20-06-02 21:19

Kig 2 dage tilbage i gruppen, der er det besvaret. Men kort, ja. Det kræver
at din dvd afspiller kan læse CD-R (eller evt. bare CD-RW), og at den kan
afspille videoCD (VCD). Jeg har selv prøvet en gang, hvor jeg brugte WinOnCD
til at lave den med. Se evt. her:
http://www.coyote01.freeserve.co.uk/photo_album.htm

mvh Frank