Hjemmesider med scenariebeskrivelser mv.
Fra : Izcor

Dato : 21-06-02 04:47

4 postings i denne gruppe (hvis man ser bort fra replies) i denne gruppe i
hele juni måned. Det er sgu for dårligt! Er rollespillerer virkelig så
fantasiforladte? Nå... Jeg prøver lige at forøge de nye postings med 25% i
denne måned.

Jeg er egentlig nysgerrig. Er der ingen i gruppen som har en D&D hjemmeside,
der beskriver deres aktuelle campaign, resumé af tidligere campaigns eller
blot characterbeskrivelser?

Fra : Morten Pedersen

Dato : 20-06-02 20:52

Det er godt nok trist med de få postings, men det er nok fordi folk har for
travlt med at viske deres gamle character sheets rene... så de er ikke på
nettet...

Jeg arbejder på en side, men er ikke færdig. Man skal her kunne skrive sine
characters let ind, da jeg HADER når man har glemt sit char sheet.. *G*

Fra : morten lund

Dato : 20-06-02 21:44

Vi har en del ting fra gamle kampagner liggende under projekter på
www.krikkit.dk
Der er ikke noget AD&D, men en hel del andre ting

plus en masse andet der sikkert kan bruges af de fleste!

/Morten

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 21-06-02 09:39

"Izcor" <Izcor@forget.it> writes:

> 4 postings i denne gruppe (hvis man ser bort fra replies) i denne gruppe i
> hele juni måned. Det er sgu for dårligt! Er rollespillerer virkelig så
> fantasiforladte?

Det kan skyldes, at juni er eksamenstid.

   Torben Mogensen (torbenm@diku.dk)

Fra : EV0L

Dato : 21-06-02 10:10

> Jeg er egentlig nysgerrig. Er der ingen i gruppen som har en D&D
hjemmeside,
> der beskriver deres aktuelle campaign, resumé af tidligere campaigns eller
> blot characterbeskrivelser?

Jamen du skal andre skal da være velkommen til at tage et kik på vores
gruppe Uncle Tom´s Dungeon hjemmesider. Vi spiller med reglerne fra Dungeons
&Dragons 3ed.

Vi spiller i øjeblikket en kampange som hedder "Book of Bones" som jeg selv
er forfatter og DM på...

Jeg vil også lige nævne at jeg som regel kun har disse sider online
eftermiddag/aften, der de ligger på min egen maskine og de ikke er så
officielle at jeg før har vist dem frem. Tit kan der være fejl på siderne af
forskellige arter, så i behøves ikke at skrive tilbage værken til mig eller
til denne NG med fejl og mangler på hjemmesiderne, der dette ville være et
uendeligt projekt. Men i skal da selvfølgelig diskutere og kritisere siderne
hvis i gider. det kunne da måske sidde lidt liv i denne NG.

Den første hjemmeside er lavet til spillerne af gruppen, her ligges ting og
historier ud så rollespillerne kan holde sig opdateret på kampagnen.
Hjemmesiden er også fyldt med andre ting, som eks. vores Bards udmærket
rejsebeskrivelser af alt hvad han har oplevet. Det skal dog også siges at
siden er lavet til folk der med i gruppen og dermed har den nok mest
interesse for disse folk... Men kik endelige alligevel.

http://www.nettemplet.dk/webs/rollespil/

Den anden hjemmeside er en hjemmeside lavet til DM og indeholder alle
monstrene, kort og historier til hele kampagnen "Book of Bones". Denne side
indeholde hemmeligheder og meget andet, så det er vigtigt den ikke ses af
spillene af kampagnen (så håber jeg mine spillere ikke følger denne NG)

Der vi i "Uncle Tom´s Dungeon" ikke er færdige med at spille test kampagnen
så er hele siden ikke færdig endnu. Men igen, i skal være så velkommen til
at tage et kik på siden.

http://www.nettemplet.dk/webs/bob/

Så har jeg jo sådan set også lavet en hjemmeside med en beskrivelse af en
verden kaldet Evolvia. I gamle dage blev den lavet til Drager & Dæmoner, men
er lavet så man kan bruge den uanset hvilke rollespils system man bruger.
Dog er alt fantasy middelalder som vi kender det så godt. Det skal siges at
hjemmesiden her er meget omfattende og måske en lidt for stor mundfuld. Jeg
ved ikke rigtigt om den nolesinde bliver helt færdig. Og så er den oven i
købet fyldt med rigtig mange fejl. Det er en rollespils verden jeg håber på
at tage op igen en dag med de spillere jeg spiller med nu, men det kræver
vist vi starter en ny kampagne.

http://www.nettemplet.dk/webs/evolvia/

God fornøjelse

-e.

Fra : Jan Ozimek

Dato : 21-06-02 18:43

"Izcor" <Izcor@forget.it> skrev i en meddelelse

> Jeg er egentlig nysgerrig. Er der ingen i gruppen som har en D&D
hjemmeside,
> der beskriver deres aktuelle campaign, resumé af tidligere campaigns eller
> blot characterbeskrivelser?

Jeg har lavet en hjemmeside til een af mine characters. Det er nu lidt mere
end en beskrivelse af Character'en; der er også en del spells og andre ting,
som har relation til den pågældende character, som er Fire Elementalist.

Her er et link til siden:

www.ozimek.dk/nalek

mvh. Jan