Muldvarpe...
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 20-06-02 19:19

Hejsa

Hvordan slipper jeg af med en eller flere muldvarpe, der er ved at
underminere min græsplane?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : John Nielsen

Dato : 21-06-02 07:59

"Jesper L Hansen" <lismoes@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvordan slipper jeg af med en eller flere muldvarpe, der er ved at
> underminere min græsplane?

Hej Jesper

Jeg satte en saksfælde ned i gangen mellem de to sidste skud og satte en
gammel urtepotte hen over hullet så der
ikke kommer lys ned til fælden.

12 timer efter var den snuppet.

Held og lykke

John Nielsen

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 21-06-02 09:21

On Fri, 21 Jun 2002 08:59:08 +0200, "John Nielsen" <w@w.dk> wrote:

>Jeg satte en saksfælde ned i gangen mellem de to sidste skud og satte en
>gammel urtepotte hen over hullet så der
>ikke kommer lys ned til fælden.
>
>12 timer efter var den snuppet.

Jeg har lige været inde og købe en saks, så nu må vi se

>Held og lykke

Tak....

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Mejdahl

Dato : 21-06-02 10:29

Husk hansker på når du sætter fælden *S* VH Jens

Fra : MM

Dato : 26-06-02 12:20

> Jeg har lige været inde og købe en saks, så nu må vi se

Hvis du fanger muldvarpen er det en god idé at stoppe den et stykke ned i
dens egen gang (altså efter at have sikret sig at den er HELT død jo...) Det
skulle få evt. andre forbipasserende muldvarper til at gå langt udenom den
gang igen...
Venlig hilsen Mia

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 26-06-02 22:03

On Wed, 26 Jun 2002 13:20:28 +0200, "MM" <mivse@sol.dkxxx> wrote:

> [...]
>skulle få evt. andre forbipasserende muldvarper til at gå langt udenom den

Det skal jeg huske - hvis jeg nogen sinde fanger den satan.... Nu har
den 3 gange været forbi fælden hvor den er "klappet" uden at den kom i
klemme.......

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 28-06-02 00:38

Fik den

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Lars Svane Nielsen

Dato : 29-06-02 10:51

Hår er også rigtigt godt. Læste at menneskehår var det bedste. Meeen
af ofre det sidste af frisyren for en muldvarp er lige lovligt vildt.

Så jeg børstede min store gamle collie og bevæbnet med to bæreposer
hundehår gik jeg i krig.

Fjerne skuddet og stoppe rigeligt med hundehår ned, herefter lukke
pænt med jord.

Det gjorde jeg ved alle 25 skud i min græspæne her i foråret.

Lige siden har jeg ikke set et eneste mulvarpeskud i hele haven.

Så det virker.

Mvh
Lars Svane Nielsen