GTA: Gemme, 6 Timer, Problem?
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 20-06-02 18:07

NG,

Jeg vil helst ikke gennemføre de samme missioner mere end én gang, derfor
gemmer jeg efter hver mission.

Når jeg gemmer går der 6 timer på uret. Bliver dette et problem? Trækker det
ned i nogen scorer eller er der nogen begrænsning på, hvor lang tid man har
til at komme igennem spillet? Jeg vil jo komme til at gemme mange, mange
gange.

På forhånd tak,

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
Nickname: Tyranno
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 20-06-02 18:39

Ind til videre har jeg gjort det uden problemer. Og jeg er kommet til 3. ø.

Fra : FeZ

Dato : 20-06-02 21:26

"Glenn Rasmussen" <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> til at komme igennem spillet? Jeg vil jo komme til at gemme mange, mange

Jeg har gennemført det med den metode - no problemos
--
FeZ