Siemens S45/ME45 telefonbog og Outlook 200~
Fra : Cathrine Glerup

Dato : 20-06-02 17:48

Hej.

Jeg er ved at skille mig af med min Cassiopeia pda, da jeg kun bruger
kalenderen og adressebogen i den. Det er min første mobiltelefon jeg er ved
at anskaffe mig, så spørgsmålene kan måske lyde lidt spæde.

1) Er ME45 og S45 ikke den samme telefon i forskellige forklædninger? (Det
ser sådan ud, når man sammenligner dem på deres hjemmeside.)

2) Der står at kalenderen og noter synkroniseres med Outlook 2000. Gælder
det også telefon/adressebogen?

3) Er der plads i telefonbogen til at skrive privat og firma adresser?

4) Når der står synkroniseres, er det så ægte? - Gælder det begge veje,
sådan at man f.eks kan have tilføjet en ting i kalenderen på computeren, og
rettet et telefonnummer på en person i telefonen, og så når man har syncet,
så er Outlook og telefonen "ens"?

5) Hvordan fungerer email i sådan en telefon? (Jeg aner ikke hvad GPRS det
er.) Virker det med et Telmore abonnement?

6) Er der noget alternativ til denne telefon i denne prisklasse?

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen

vh
morten