Skærme
Fijala 3554
Ny 19" skærm
Fra : Anders Lund

Dato : 20-06-02 16:16

Jeg skal have mig en ny skærm, jeg vil gerne have en 19"
jeg har kikket på en Samtron Professional & Graphics 96P til 2200kr, men da
jeg sidder rigtigt meget foran min skærm har jeg tænkt på at indvestere i
noget lidt dyre (evt helt op til 4000-5000) for at få en god skærm. Men
hvilken?

Fra : René Nautrup

Dato : 20-06-02 21:46

jeg vil foreslå en sony G420 det er bare en kanon god skærm 1280*1024 i
100Hz giver et rigtigt godt billede

Hilsen René

Fra : Peter C

Dato : 21-06-02 07:32

>Men hvilken?

Sony G420 får altid rosende ord med på vejen herinde, så den bør du
ihvertfald nok kigge på. (jeg kender den ikke selv)

Philips 109S skulle også være god. Kender den heller ikke af egne
erfaringer, men har læst en test af 19" hvor den delte førstepladsen med :

NEC MultiSync FE950+
Sådan en har jeg, og det er en _fantastisk_ skærm. Den tør jeg anbefale uden
forbehold, forudsat man kender til, og kan acceptere de 2 "trådskygger" der
er på trinitron-skærme. Mig generer det ikke.

MVH Peter C.