GTA 3, 70 missions ud af 73 hvor er de sid~
Fra : Danni Plougmann

Dato : 20-06-02 16:01

jeg har sat mig til mål at jeg vil og skal gennemføre gta 100 %
jeg leder stadig efter de sidste hidden pakker rundt omkring følger en liste
har 68 nu
men missionerne mangler jeg 3 kan bare ikke finde dem.

jeg har gennemført alle storyboard missionerne
jeg har klaret alle telefonboks missionerne 2 i portland 1 i staunton og
shoreside
4x4 missionerne 1 på hver ø.
toys missionerne 1 på hver ø ,portland: diablo stallion, staunton: yakuza
stingers, shoreside: southside hoods.

her er en guide hvordan man finder alle hidden pakkerne
http://www.supercheats.com/playstation2/grandtheftauto3hints.htm

/danni plougmann

Fra : Kasper

Dato : 22-06-02 16:06

On Thu, 20 Jun 2002 17:01:02 +0200, "Danni Plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>4x4 missionerne 1 på hver ø.
>toys missionerne 1 på hver ø ,portland: diablo stallion, staunton: yakuza

Har du gennemført de missioner hvor man skal stjæle biler efter en
bestemt liste? Hvad med vigilante og taxi missionerne?

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com