scale moviclip
Fra : christian

Dato : 20-06-02 15:52

jeg har lavet et movie clip, det er et vindue som tegner sig
selv.
det er opbygget af en masse streger der bliver længere og det ser
vældig smart ud.

Mit problem er nu at jeg godt kunne tænke mig at bruge det her
movie clip i forskellige farver og størelser, men jeg kan ikke
finde en nem løsning. Kan det passe at jeg skal lave det hele om
for at gøre det ??????

På forhånd tak
Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : itgrafen

Dato : 20-06-02 18:02

"christian" skrev d. 20-06-02 15:52 dette indlæg :
> [...]
> movie clip i forskellige farver og størelser, men jeg kan ikke
> finde en nem løsning. Kan det passe at jeg skal lave det hele om

Hvis du har gemt det som movieklip, kan du bare scalere det som du vil
hvis du vil ha det i forskellige farver og størrelser - så tror jeg at
du skal navngive hver ny
variant.
når du åbner dit movieklip skal du stille dig i framen og så kan du
bruge højreklik og scale komando

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Dudek

Dato : 20-06-02 21:53

[...]
>Hvis du har gemt det som movieklip, kan du bare scalere det som du vil
jeps

>hvis du vil ha det i forskellige farver og størrelser - så tror jeg at
>du skal navngive hver ny variant.
ikke helt.. for at ændre farve, skal du bare trække dit movieclip ind
på scenen, finde panelet 'Effect' og vælge en effect.. så kan du gå
amok alt det du vil..

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : christian

Dato : 21-06-02 17:59

når jeg trækker mit movie clip ind på senen, så er det kun en lille bitte
prik, den kan jeg ikke finde ud af og skalere.

Hvorfor kan jeg ikke se hele tegningen på skrivebordet ??

Fra : Bo Dudek

Dato : 21-06-02 18:28

>når jeg trækker mit movie clip ind på senen, så er det kun en lille bitte
>prik, den kan jeg ikke finde ud af og skalere.
hvis der kun er en lille prik, så er det fordi, at der ikke er noget i
allerførste frame i movieclippet.. der er intet problem i det.. du kan
sagtens bruge effect panelet alligevel =)