TV Out på Asus 7700 GTS Delux
Fra : Martin Lippert

Dato : 21-12-00 23:17

Hej

TV out er jo fint, men intet sted i manual eller på Asus site - som jeg kan
finde - står der noget om, hvad man skal gøre for at få TV out til at
virke?! Og hvad gør man så når det ikke virker...altså intet billede på tv?
Umiddelbart burde et S-VHS eller RCA stik til S-VHS in på TV gøre det, men
der kommer intet, uanset hvad jeg gør med grafikkortsindstillingerne. Hvad
gør jeg galt?

mvh MArtin

Fra : Steffen Jensen

Dato : 21-12-00 23:21

Dumt spørgsmål, men du har valgt tvout under graffik kort instillingerne?,
du skal intet kunne se på din monitor samtidig.

i asus driveren trykker man ctrl + alt + t for at få det til at virke.

Prøv at download tvcc fra http://come.to/tvout

Jeg håber du kan bruge det til noget
mvh steffen