Fjerne component fra tab
Fra : john doo

Dato : 20-06-02 14:08

Hvordan fjerner man en component fra JTabbedPane uden at fjerne tabben
componenten ligger på.

Synes ikke jeg kan finde noget i javadoc'en

removeComponentAt(index, component), fjerner også tabben.

Takker.

Fra : john doo

Dato : 20-06-02 14:14

ups den hed remove(component), den der også fjernede tabben. Og ikke

Fra : Lars Dam

Dato : 20-06-02 21:58

On Thu, 20 Jun 2002 15:14:21 +0200, "john doo" <1@1.1> wrote:

>ups den hed remove(component), den der også fjernede tabben. Og ikke
>removeComponentAt(index, component).

Din tab indeholder en komponent, som indeholder komponenter. Så du
skal lave noget i denne retning:

tabbedpane.getComponent(tabx).remove(componentoberemoved);

vh. ld

Fra : john doo

Dato : 21-06-02 08:35

> Din tab indeholder en komponent, som indeholder komponenter. Så du
> skal lave noget i denne retning:
>
> tabbedpane.getComponent(tabx).remove(componentoberemoved);

Takker for svar, men på tabben ligger et panel på det panel ligger en tabel.

Kan stadi ikke få fjernet tabellen.

Fra : john doo

Dato : 21-06-02 09:34

> Din tab indeholder en komponent, som indeholder komponenter. Så du
> skal lave noget i denne retning:
>
> tabbedpane.getComponent(tabx).remove(componentoberemoved);

Problemet er at jeg har et ukendt antal tabs hvorpå der er en tabel ud fra
hvilken tab er tabellens indhold forskelligt, derfor ville jeg bare lave en
refresh, på modellen. Og ellers bruge den samme tabel på alle tabs.

Fra : Lars Dam

Dato : 22-06-02 10:38

On Fri, 21 Jun 2002 10:34:19 +0200, "john doo" <1@1.1> wrote:

>Problemet er at jeg har et ukendt antal tabs hvorpå der er en tabel ud fra
>hvilken tab er tabellens indhold forskelligt, derfor ville jeg bare lave en
>refresh, på modellen. Og ellers bruge den samme tabel på alle tabs.

Hm. Jeg vil påstå at det vil være meget nemmere for dig at bruge
forskellige tabeller.

vh. ld

Fra : john doo

Dato : 24-06-02 13:09

> Hm. Jeg vil påstå at det vil være meget nemmere for dig at bruge
> forskellige tabeller.

Har fået det til at virke. Bruger samme tabel, men laver en ny model for
hver, den bliver så bare refreshed når man vælger en anden tab....