Flette til andet dokument
Fra : Johansen

Dato : 20-06-02 13:13

Hej
Jeg er stødt på en uheldig funktion i MS Office XP - som jeg ikke ved
hvordan jeg disabler
det er lidt svært at forklare, men jeg prøver :

Hvis jeg sender en e-mail vedhæftet et word dokument - f.eks. "fil_2.doc"
så sker det at den i stedet sender "fil_1.doc" som er brugt som skabelon for
fil_2.doc!
? kan I følge mig ?
den skriver noget med om jeg ønsker at flette filen tilbage til fil_1.doc,
eller sådan noget.
Det er utroligt uheldigt, da jeg et par gange er kommet til at sende det
helt forkerte dokument (pinligt)

Jeg har søgt i "hjælp" på emnet, men synes ikke det hjælper mig til en
løsning
--
Venlig hilsen
Jens