E-Mail
webnoob 5265
problemer med at outlook 2000 blokeer for ~
Fra : anders meyer

Dato : 20-06-02 11:22

Hej NG

Efter at jeg har installeret sp 1 og sp 2 til Office 2000 har jeg problemer
med vedhæftet filer i Outlook.
jeg får beskeden

"Outlook har blokeret adgangen til følgende potentielt usikre ved hæftet
filer: filnavn"

er der nogle der ved hvordan man får ændret så man har adgang til filen ?

-Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-02 20:11

Thu, 20 Jun 2002 12:22:25 +0200, skrev "anders meyer"
<asmd@c.dk>:

>er der nogle der ved hvordan man får ændret så man har adgang til filen ?

Hvad var der i vejen med svaret i Message-ID:

På det første link, er der en forklaring på, hvordan du gør det
muligt at modtage bl.a. *.exe-filer..

Fra : Anders Meyer

Dato : 20-06-02 20:43

hej

sikker ikke nogert med det løser ikke problemet , ander forslag ?

-anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-02 21:34

Thu, 20 Jun 2002 21:43:14 +0200, skrev "Anders Meyer"
<asmd@c.dk>:

>sikker ikke nogert med det løser ikke problemet , ander forslag ?

Det er måske ikke sikkert, det kan lade sig gøre.

<http://office.microsoft.com/danmark/downloads/2000/Out2ksec.aspx>
<http://www.dat.dtu.dk/~oe-it/off-sp2.html>
<http://www.slipstick.com/outlook/ol2000sp2.htm>

med venlig hilsen

Fra : Madsen

Dato : 20-06-02 22:11

anders meyer skrev:

> "Outlook har blokeret adgangen til følgende potentielt usikre ved
> hæftet filer: filnavn"

Det burde være muligt vha. følgende metode:
<http://makeashorterlink.com/?Q3442278>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 20-06-02 22:39

Madsen skrev:

> Det burde være muligt vha. følgende metode:
> <http://makeashorterlink.com/?Q3442278>

Glem det. Jeg snakker om Outlook 2002. Du snakker om Outlook 2000.
Sorry.

Madsen.