Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forskellen... meget mystisk
Fra : Jacob Olsen

Dato : 20-06-02 10:44

Jeg kan simpelthen ikke finde forskellen, mellem canon ixus v2 og canon 330.
Når jeg sammenligner de 2 kameraer, er den eneste forskel den optiske zoom.
Dette kan jeg ikke få til at hænge sammen med at man vil bygge 2 kameraer
for.!!

Noget der kender svaret, its out there.!

Fra : Psyman

Dato : 20-06-02 12:48

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
zoom.
> Dette kan jeg ikke få til at hænge sammen med at man vil bygge 2 kameraer

Du har helt ret i at det er underligt at der er lavet 2 modeller med så lidt
forskel. Ixus V2 er dog lidt mindre rent fysisk og så skulle flash'en række
lidt længere på 330'eren. Jeg håber selv på at modtage mit Ixus V2 i morgen

Fra : Alan Thwaites

Dato : 20-06-02 12:46

"Psyman" <kratoo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
morgen

> Alan.T.skrev :
> Det ser ud til at Canon prøve at have noget i
enhver pris klasse. Hvis man ser på S30 & S40 virker det lidt tumpet at
laver S30 med 3Mpixel når S40 er på 4Mpixel .-Igen jeg tror at de sigter på
forskellige priser. >
Alan.