Bus mastering på Matrox millenium G200..?
Fra : Ewan

Dato : 21-12-00 21:19

Med den seneste driver til kortet skulle det nu være muligt at anvende Bus
mastering på mit Matrox Millenium G200, hvis jeg kunne få tildelt det en
IRQ.
Det er lykkedes (uden at det gik ud over netkortet , men nu er der noget
andet i vejen: Testen påstår at kortet sandsynligvis sidder i et "slave"
slot..?
Jeg er blank :-|
Kortet sidder i slot 2 eller 3 (der står èn ting på motherboardet og en
anden i manualen, men det er ligegyldigt) ud af 4 (PCI)

Siger det nogen noget - og hvad kan være en mulig løsning?

ERROR: Bus mastering not available.

a "slave" expansion slot. See "Troubleshooting" in your Matrox manual or
your system manual.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 22-12-00 01:40

Ewan wrote:

> Kortet sidder i slot 2 eller 3 (der står èn ting på motherboardet og en
> anden i manualen, men det er ligegyldigt) ud af 4 (PCI)

Prøv slot 1

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte